Wsparcie techniczne
Jak wysłać pismo do urzędu skarbowego? (Pismo ogólne)
1. Przejdź na stronę www.podatki.gov.pl i wybierz zakładkę e-Urząd Skarbowy. Kliknij «Zaloguj się do e-Urząd Skarbowy».
2. W sekcji sposobów logowania kliknij «Wybierz» obok Login.gov.pl.
3. Zaloguj się za pomocą jednej z dostępnych metod, np. Profilu Zaufanego.
4. Przejdź do zakładki Dokumenty. Wybierz Złóż dokument, a następnie przejdź do Pismo ogólne.
5. Wybierz jedną z opcji:
Jeśli składasz wniosek we własnym imieniu – pozostaw wybraną domyślnie opcję „za siebie”.
Następnie wybierz organ, do którego kierujesz pismo (Organ, do którego składasz dokument):
Po dokonaniu wyboru kliknij «Następny krok».
6. Wybierz identyfikator podatkowy (Identyfikator podatkowy):
Sprawdź wszystkie dane i kliknij «Następny krok».
7. Wybierz Rodzaj pisma z listy rozwijanej:
Z rozwijanej listy wybierz, co dokładnie wysyłasz:
Wprowadź temat pisma oraz jego treść. W razie potrzeby skontaktuj się z naszymi konsultantami w celu przygotowania treści.
Wybierz, jakiego podatku lub tematu dotyczy pismo:
Wskaż, czy pismo dotyczy sprawy, którą już prowadzi urząd
Kliknij «Następny krok».
8. Sprawdź wszystkie dane i kliknij Akceptuj i wyślij.
INNE PYTANIA Z TEJ SEKCJI
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj sięZałóż konto
Zakończ weryfikację
W ciągu 15 minut od rejestracji kod weryfikacyjny zostanie wysłany na podany
przez Ciebie
adres e-mail.
Nie pamiętasz hasła?
Zmień hasło
Wprowadź kod potwierdzający otrzymany e-mailem i nowe hasło.
Formularz został wysłany pomyślnie
Nasz specjalista skontaktuje się z Państwem w godzinach pracy tak szybko,
jak to będzie możliwe.