Usługi księgowe
Obsługa księgowa Porady księgowe LIVEUsługi online
E-Faktury E-Dokumenty E-KonsultacjeBiuro Warszawa
Zygmunta Vogla 28, lok. 02 02-963 Warszawa
Biuro Trójmiasto
Al. Niepodległości 696, lok. 3.281-853 Sopot





Jak wysłać pismo do urzędu skarbowego? (Pismo ogólne)
1. Przejdź na stronę www.podatki.gov.pl i wybierz zakładkę e-Urząd Skarbowy. Kliknij «Zaloguj się do e-Urząd Skarbowy».
2. W sekcji sposobów logowania kliknij «Wybierz» obok Login.gov.pl.
3. Zaloguj się za pomocą jednej z dostępnych metod, np. Profilu Zaufanego.
4. Przejdź do zakładki Dokumenty. Wybierz Złóż dokument, a następnie przejdź do Pismo ogólne.
5. Wybierz jedną z opcji:
Jeśli składasz wniosek we własnym imieniu – pozostaw wybraną domyślnie opcję „za siebie”.
Następnie wybierz organ, do którego kierujesz pismo (Organ, do którego składasz dokument):
Po dokonaniu wyboru kliknij «Następny krok».
6. Wybierz identyfikator podatkowy (Identyfikator podatkowy):
Sprawdź wszystkie dane i kliknij «Następny krok».
7. Wybierz Rodzaj pisma z listy rozwijanej:
Z rozwijanej listy wybierz, co dokładnie wysyłasz:
Wprowadź temat pisma oraz jego treść. W razie potrzeby skontaktuj się z naszymi konsultantami w celu przygotowania treści.
Wybierz, jakiego podatku lub tematu dotyczy pismo:
Wskaż, czy pismo dotyczy sprawy, którą już prowadzi urząd
Kliknij «Następny krok».
8. Sprawdź wszystkie dane i kliknij Akceptuj i wyślij.
INNE PYTANIA Z TEJ SEKCJI