Regulamin Serwisu
Niniejszy regulamin został sporządzony na podstawie art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) i określa zasady oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Operatora Serwisu za pośrednictwem strony internetowej, w tym prawa i obowiązki Operatora Serwisu oraz Użytkowników, a także zasady odpowiedzialności związane z korzystaniem z usług świadczonych w ramach Serwisu.
Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie używanych pojęć:
- Operator Serwisu – MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000854891, NIP 1133018235, REGON 386813204.
- Organizator Programu poleceń (dalej Organizator) – MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963 Warszawa), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000854891, NIP 1133018235, REGON 386813204
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Operatora Serwisu, dostępny pod adresem głównym https://crm.mcgroup.pl, za pośrednictwem którego Operator Serwisu świadczy Usługi drogą elektroniczną.
- Witryna – strona internetowa dostępna pod adresem https://miabiznes.pl, obejmująca również jej inne wersje językowe oraz wszystkie powiązane podstrony.
- Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Operatora Serwisu na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, zgodnie z Regulaminem.
- Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu lub składająca zamówienie na Usługę.
- Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawarta pomiędzy Operatorem Serwisu a Użytkownikiem, o charakterze ciągłym i rozliczana w cyklicznych Okresach Rozliczeniowych.
- Abonament – okresowa opłata uiszczana przez Użytkownika na rzecz Operatora Serwisu tytułem świadczenia Usług w danym Okresie Rozliczeniowym.
- Taryfa (Pakiet) – zestaw funkcjonalności oraz usług dostępnych w ramach wybranego przez Użytkownika wariantu Usługi świadczonej przez Operatora Serwisu, zgodnie z aktualną Ofertą.
- Okres Testowy – trzydziestodniowy, nieodpłatny okres korzystania z Usługi w celu zapoznania się z jej funkcjonalnościami, liczony od dnia aktywacji taryfy testowej „PRÓBNA”.
- Okres Rozliczeniowy – okres obejmujący jeden rok kalendarzowy lub inny wskazany w Umowie okres, w którym świadczone są Usługi w trybie abonamentowym i za który naliczana jest opłata.
- Oferta – aktualny cennik Usług oraz ich opis dostępny na stronie internetowej https://miabiznes.pl, określający dostępne warianty Usług oraz obowiązujące ceny.
- Program poleceń– program prowadzony przez Organizatora zgodnie z Regulaminem, w ramach którego Partner otrzymuje Cashback za wykonanie określonych działań polegających na polecaniu usług Organizatora Poleconym klientom, zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie
- Partner – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, o której mowa w art. 33 Kodeksu cywilnego, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, biorąca udział w Programie poleceń.
Partnerami Programu poleceń nie mogą być: (1) byli i obecni pracownicy Organizatora w rozumieniu art. 2 Kodeksu pracy lub (2) osoby świadczące na rzecz Organizatora usługi na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym w ramach działalności gospodarczych, oraz (3) osoby spokrewnione, w tym: małżonkowie, rodzeństwo, dzieci i rodzice wyżej wymienionych osób, oraz (4) użytkownicy Serwisu uznane jako Polecony klient. - Polecony klient (dalej Klient) – osoba fizyczna posiadająca co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu lub korzystająca z usług Organizatora.
Poleconymi klientami Programu poleceń nie mogą być: (1) byli i obecni pracownicy Organizatora w rozumieniu art. 2 Kodeksu pracy lub (2) osoby świadczące na rzecz Organizatora usługi na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym w ramach działalności gospodarczych, oraz (3) osoby spokrewnione, w tym: małżonkowie, rodzeństwo, dzieci i rodzice wyżej wymienionych osób, oraz (4) Partnerzy danego Programu poleceń. - Formularz aplikacyjny – elektroniczny formularz służący do przesyłania przez Partnera na rzecz Organizatora informacji w celu weryfikacji danych Partnera dla wzięcia udziału w Programie poleceń.
- Kod promocyjny -unikalna kombinacja liter i cyfr, uprawniająca klienta do otrzymania zniżki przy zakupie usług oferowanych przez Organizatora.
- Cashback – forma wynagrodzenia Partnera w postaci prowizji pieniężnej, naliczanej za skuteczne polecenie klienta, który dokona zakupu usług objętych Programem poleceń.
- Rozporządzenie – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Usługi świadczone przez serwis
- Generowanie Faktur
- Usługa polega na umożliwieniu Użytkownikowi tworzenia faktur w formie elektronicznej.
- Użytkownik może wystawiać faktury zarówno w swoim imieniu, jak i w imieniu prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
- W celu wystawienia faktury Użytkownik może wykorzystywać dane osób trzecich jako dane nabywcy.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność wykorzystania danych osób trzecich z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem (RODO).
- Usługa umożliwia tworzenie indywidualnej bazy kontrahentów dostępnej wyłącznie dla danego Użytkownika.
- Usługa umożliwia tworzenie bazy danych towarów i usług sprzedawanych przez Użytkownika, dostępnej wyłącznie dla danego Użytkownika.
- Użytkownik ma możliwość wystawiania faktur w różnych językach oraz w walutach obcych.
- Użytkownik może dodać własne logo na formularzu faktury.
- Użytkownik może przesyłać wystawione faktury za pośrednictwem serwera pocztowego Serwisu.
- Usługa umożliwia dodatkową funkcjonalność „Zadania dla Księgowego”.
- Zakres dostępnych funkcji jest uzależniony od wybranej Taryfy (Pakietu).
- Zadania dla Księgowego Online
- Funkcjonalność „Zadania dla Księgowego” stanowi integralną częścią usługi „Generowanie Faktur” w ramach wybranych płatnych taryf oferowanych przez Operatora Serwisu.
- Użytkownik, wykupując odpowiednią taryfę usługi „Generowanie Faktur”, otrzymuje miesięczny limit przesyłania zadań do księgowego MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.:
- Pakiet M – 30 (trzydzieści) zadań miesięcznie,
- Pakiet L – 60 (sześćdziesiąt) zadań miesięcznie.
- Zadania dla księgowego obejmują możliwość przesyłania za pośrednictwem Serwisu krótkich zapytań i poleceń księgowych, w tym:
- zapytań dotyczących prawidłowego wystawienia faktury,
- pytań dotyczących kwalifikacji dokumentów do celów podatkowych,
- wyjaśnień dotyczących danych kontrahentów,
- konsultacji księgowych związanych z dokumentami wprowadzonymi do Serwisu,
- zapytań o procedury podatkowe i księgowe w zakresie sprzedaży i fakturowania.
- Zadania powinny być formułowane w sposób precyzyjny i zwięzły, przy czym jedno zadanie może obejmować jedno konkretne zagadnienie lub dokument.
- Miesięczny limit zadań odnawia się automatycznie w każdym kolejnym miesiącu rozliczeniowym.
Niewykorzystane zadania w danym okresie rozliczeniowym nie przechodzą na kolejny miesiąc i przepadają bez prawa do ich odtworzenia lub kompensacji. - W przypadku wyczerpania miesięcznego limitu zadań przed końcem okresu rozliczeniowego, Użytkownik zachowuje możliwość dalszego korzystania z pozostałych funkcjonalności Serwisu, jednak bez możliwości przesyłania nowych zadań do księgowego do czasu odnowienia limitu.
- Funkcjonalność „Zadania dla Księgowego” dostępna jest wyłącznie dla Użytkowników posiadających aktualnie opłaconą taryfę usługi „Generowanie Faktur” obejmującą tę usługę.
- Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zadania, które:
- nie mieści się w zakresie świadczonych usług księgowych,
- narusza przepisy prawa,
- wymaga świadczenia usług prawnych zastrzeżonych dla adwokatów lub radców prawnych,
- jest sprzeczne z zasadami etyki zawodowej księgowych.
- W przypadku odmowy realizacji zadania Użytkownik zostanie poinformowany o przyczynie odmowy w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od dnia przesłania zadania.
- Tekstowe Konsultacje Księgowe Online
- Usługa polega na umożliwieniu Użytkownikowi uzyskania konsultacji księgowych za pośrednictwem Serwisu.
- Użytkownik inicjuje konsultację poprzez utworzenie zapytania w Serwisie.
- Konsultacje są dostępne wyłącznie dla pracowników Serwisu w celu przygotowania odpowiedzi.
- Odpowiedzi na zapytania są udzielane w terminie wskazanym przez Użytkownika, z możliwością wydłużenia terminu po wcześniejszym poinformowaniu Użytkownika.
- Serwis zastrzega sobie prawo do zamknięcia konsultacji bez podania przyczyn w przypadku: użycia wulgaryzmów, naruszenia godności pracowników Serwisu, przesyłania treści niezgodnych z prawem lub nieprzyzwoitych, braku aktywności Użytkownika przez 24 godziny od ostatniej odpowiedzi specjalisty.
- Zakres konsultacji uzależniony jest od wybranej Taryfy.
- LIVE Konsultacja
- Usługa polega na umożliwieniu Użytkownikowi zamówienia konsultacji księgowej w czasie rzeczywistym.
- Użytkownik zamawia konsultację, wybierając temat i określając dane kontaktowe.
- Po opłaceniu usługi konsultacja odbywa się do 10 minut od zaksięgowania płatności.
- Czas trwania konsultacji do 60 minut w dni robocze 9:00–17:00.
- E-Dokumenty
- Usługa umożliwia jednorazowe wypełnienie wniosku w formie elektronicznej.
- Użytkownik może wykorzystywać dane osób trzecich, odpowiadając za ich zgodność z prawem.
- Dokumenty mogą być zapisane bez płatności, jednak przeglądanie wymaga opłaty.
- Po opłaceniu dokument może być używany bez ograniczeń.
- Pakiet Urzędowy / Biznesowy
- Usługa polega na nielimitowanym tworzeniu i wypełnianiu wniosków w formie elektronicznej.
- Funkcjonalność obejmuje edycję, zapis, pobranie oraz usuwanie dokumentów.
- Za wykorzystanie danych osób trzecich odpowiada Użytkownik.
- Dodatkowi Pracownicy
- Usługa umożliwia przypisanie do konta do 10 dodatkowych użytkowników.
- Usługa jest płatna jednorazowo i obowiązuje przez cały okres aktywności konta głównego.
- Mój Księgowy
- Usługa umożliwia podłączenie do konta jednego księgowego z dostępem do dokumentów.
- Usługa jest płatna cyklicznie (co miesiąc).
- MIA START
- Usługa MIA START polega na świadczeniu przez Operatora Serwisu kompleksowej pomocy informacyjnej na rzecz Użytkownika w zakresie rejestracji działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Usługa realizowana jest w ramach jednego z dostępnych Pakietów:
- JDG (S, M, L) – jednoosobowa działalność gospodarcza,
- Spółka (S, M, L) – spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- W ramach wybranego Pakietu Użytkownik otrzymuje:
- Indywidualną konsultację z wyznaczonym specjalistą – księgowym współpracującym z Operatorem Serwisu,
- Wsparcie informacyjne w zakresie przygotowania oraz złożenia wniosku rejestracyjnego działalności gospodarczej lub spółki,
- Obsługę księgową na okres:
- 3 miesięcy dla Pakietów JDG M i Spółka M,
- 6 miesięcy dla Pakietów JDG L i Spółka L,
- Usługę Chmura dla dokumentów – umożliwiającą przechowywanie i wymianę dokumentów z działem księgowości MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.,
- Pakiet FAKTURY L – w przypadku wyboru Pakietów JDG M, JDG L, Spółka M lub Spółka L.
- Pakiet 5 konsultacji tekstowych księgowych online – w przypadku wyboru Pakietów JDG M, JDG L, Spółka M lub Spółka L.
- W celu skorzystania z usługi Użytkownik powinien:
- Kliknąć przycisk „Zamów usługę” dostępny w Serwisie i potwierdzić wybór pakietu,
- Po dokonaniu wyboru, na adres e-mail wskazany podczas rejestracji w Serwisie zostanie przesłana wiadomość zawierająca unikalny kod dostępu,
- Otrzymany kod dostępu należy wpisać w odpowiednim polu „Mam już KLUCZ DOSTĘPU” w Serwisie,
- Po wprowadzeniu kodu, Użytkownik uzyskuje dostęp do wypełnienia Ankiety Rejestracyjnej, niezbędnej do przygotowania usługi przez specjalistę Operatora Serwisu.
- Po wypełnieniu i przesłaniu Ankiety Rejestracyjnej do Operatora Serwisu, Użytkownik jest zobowiązany do dokonania płatności za wybrany Pakiet Usług, zgodnie z zasadami opisanymi w §5 niniejszego Regulaminu.
- Rozpoczęcie świadczenia usług w ramach Pakietu następuje po:
- poprawnym wypełnieniu Ankiety Rejestracyjnej,
- zaksięgowaniu płatności przez Operatora Serwisu.
- Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że:
- Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub nieprawidłowości w danych przekazanych przez Użytkownika,
- zakres wsparcia informacyjnego obejmuje wyłącznie doradztwo w zakresie procedur rejestracyjnych oraz standardowych wymagań ustawowych; Operator Serwisu nie świadczy usług prawnych,
- po upływie okresu bezpłatnej obsługi księgowej (3 lub 6 miesięcy) kontynuacja usług księgowych możliwa będzie na zasadach komercyjnych określonych w odrębnej umowie lub ofercie Operatora Serwisu.
- Usługa MIA START polega na świadczeniu przez Operatora Serwisu kompleksowej pomocy informacyjnej na rzecz Użytkownika w zakresie rejestracji działalności gospodarczej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Usługa realizowana jest w ramach jednego z dostępnych Pakietów:
Program poleceń
Postanowienia ogólne Programu poleceń
- Dane kontaktowe, pod którymi Partner może szybko i efektywnie kontaktować się z Organizatorem to:
adres poczty elektronicznej: support@mcgroup.pl;
telefon: +48 512 713 500;
adres: ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963, Warszawa, Polska. - Wszyscy zainteresowani udziałem w Programie poleceń mogą w każdej chwili zapoznać się z Regulaminem serwisu, dostępnym w zakładce „Regulamin” pod adresem: https://crm.mcgroup.pl/regulamin.
- W celu wzięcia udziału w Programie poleceń konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu oraz złożenie wypełnienie wszystkich wymaganych pól w formularzu aplikacyjnym.
- Organizator kontaktuje się z Partnerem za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w celu wyjaśnienia niezbędnych danych, jeżeli będzie to wymagane w trakcie procesu weryfikacji.
- Po pozytywnej weryfikacji konta, Partner zobowiązany jest do utworzenia własnego, unikalnego kodu promocyjnego za pośrednictwem panelu. Kod ten będzie wykorzystywany w działaniach promocyjnych zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie. Brak utworzenia kodu promocyjnego może skutkować ograniczeniem możliwości korzystania z Programu poleceń.
- Program poleceń obejmuje wyłącznie wybrane usługi oferowane przez Organizatora. Aktualna lista tych usług, wraz z obowiązującymi stawkami cashbacku dla Partnerów oraz zniżkami dla Poleconych klientów, dostępna jest na stronie internetowej https://miabiznes.pl w zakładce dotyczącej Programu poleceń.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany, rozszerzenia lub ograniczenia listy usług objętych Programem poleceń w dowolnym momencie, bez konieczności uprzedniego informowania Partnerów oraz Poleconych klientów indywidualnie. Zmiany te wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na wskazanej stronie internetowej.
Warunki Programu poleceń
- Celem Programu poleceń jest wyłonienie Poleconych Klientów oraz Użytkowników Serwisu Organizatora na podstawie poleceń Usług Organizatora oraz poleceń Serwisu przez Partnerów.
- W przypadku spełnienia warunków określonych w Regulaminie Programu poleceń, Partnerowi przysługuje prawo do otrzymania Cashbacku (Nagrody).
- Udział w Programie poleceń jest dobrowolny.
- Program poleceń obowiązuje od dnia 06.05.2025 roku do odwołania. Organizator może w wybranym przez siebie momencie zakończyć obowiązywanie Programu poleceń, o czym ogłasza na stronie internetowej prowadzonej pod adresem: https://miabiznes.pl/. W przypadku, w którym przed dniem zakończenia Programu poleceń przez Organizatora Partner dokonał polecenia Potencjalnego klienta na zasadach określonych w Regulaminie, do skutków takiego polecenia, w szczególności do ustalenia wypełnienia się warunków otrzymania przez Partnera Cashbacku, stosuje się zapisy Regulaminu w wersji obowiązującej przed zakończeniem Programu Poleceń.
- Polecenie usług Organizatora lub Serwisu przez Partnera następuje w sposób samodzielnie wybrany przez Partnera zgodnie z prawem. Organizator wyraża na to zgodę.
- Przesłane przez Partnerów polecenia nie mogą dotyczyć samego Partnera lub osób wchodzących obecnie lub kiedykolwiek w skład Personelu Organizatora.
- Każdy Partner ma prawo polecić Usługi Organizatora lub Serwisu dowolnej liczbie Poleconych klientów.
- W momencie, gdy Polecony klient wprowadzi w Serwisie Kod promocyjny otrzymany od Partnera, system automatycznie rejestruje tą osobę jako poleconą przez danego Partnera. Od tego momentu Polecony klient zostaje trwale przypisany do Partnera, co oznacza, że wszelkie dalsze działania Poleconego klienta (w tym zakupy i zamówienia usług) będą uwzględniane w ramach Programu poleceń na rzecz tego Partnera.
- Partner ma prawo w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie poleceń. Rezygnacja skutkuje anulowaniem wszystkich przyznanych Partnerowi nagród za aktywność jego Poleconych klientów oraz utratą możliwości dalszego korzystania z funkcji Programu. Jednocześnie wszyscy Potencjalni klienci pozyskani przez Partnera zachowują rabaty i/lub inne korzyści uzyskane podczas rejestracji z użyciem Kodu promocyjnego, dokonanej w okresie aktywnego uczestnictwa Partnera w Programie.
- W przypadku ponownej rejestracji w Programie poleceń, Użytkownik nie nabywa prawa do przypisania do swojego konta Partnera klientów, którzy zostali wcześniej przez niego Poleceni.
- Od chwili wprowadzenia Kodu promocyjnego, Poleconemu klientowi prezentowana jest oferta usług dostępnych w ramach Programu poleceń – w szczególności ze specjalnymi cenami, rabatami lub dodatkowymi korzyściami określonymi przez Organizatora.
- Każda osoba, która w dniu rozpoczęcia Programu poleceń posiada ważną umowę o świadczenie usług księgowych z Organizatorem, nie jest uprawniona do skorzystania ze zniżki na usługę „Obsługa księgowa”.
- Polecony klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z udziału w Programie poleceń. W takim przypadku on zostaje odłączony od Partnera i dalsze jego działania nie będą uwzględniane w ramach Programu poleceń. W celu zrezygnowania z uczestnictwa w Programie poleceń klient potwierdza to odpowiednym przyciskiem w Serwisie w sekcji „Program poleceń”.
Wynagrodzenie dla Parterów Programu poleceń
- Każdy Partner posiada w Serwisie indywidualny panel w sekcji „Program poleceń”, w którym dostępne są informacje o stanie konta oraz szczegóły dotyczące aktywności Poleconych klientów.
- Na koncie Partnera w sekcji „Program poleceń” gromadzony jest cashback (nagroda) naliczany automatycznie na podstawie zakupów Poleconych klientów przez Partnera.
- Wysokość cashbacku (nagrody) obliczana jest od wartości netto zakupionych przez Poleconego klienta usług, po uwzględnieniu ewentualnych rabatów przyznanych klientowi w ramach Programu poleceń lub innych promocji obowiązujących w momencie zakupu.
- Partner ma prawo w dowolnym momencie poprosić o wypłatę środków klikając na przycisk „Wypłać środki”. Tym samym Partner składa wniosek o wypłatę na rzecz Organizatora, a Organizator otrzymuje wniosek oraz fakturę generowaną automatycznie za pośrednictwem Serwisu w imieniu Partnera.
- Wypłata środków następuje w terminie do 14 dni roboczych od dnia poprawnie złożonego wniosku, pod warunkiem uprzedniego potwierdzenia danych rozliczeniowych Partnera przez Organizatora.
- Wypłata dokonywana jest przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Partnera w panelu partnerskim na podstawie faktury. Partner zobowiązany jest do podania prawidłowych danych bankowych. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub brak wypłaty spowodowane błędnie podanymi danymi ani za problemy wynikające z działania banku, w tym opóźnienia w realizacji przelewów.
- Partner jest zobowiązany do samodzielnego rozliczenia wszelkich należności podatkowych wynikających z wystawionej faktury.
- W przypadku wątpliwości co do prawidłowości działań Partnera lub zgodności z Regulaminem Programu, Organizator zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania wypłaty środków do momentu wyjaśnienia sytuacji.
Sankcje za naruszenie zasad Programu poleceń oraz odpowiedzialność finansowa
- Biorąc udział w Programie poleceń, Partner zobowiązuje się do:
a) nie przedstawiania siebie jako osoba upoważniona na jakiejkolwiek podstawie do występowania w imieniu Serwisu;
b) nie korzystania z programów do automatycznego wysyłania wiadomości do osób trzecich;
c) przestrzegania obowiązujących przepisów prawa;
d) udostępniania Kodów promocyjnych wyłącznie istniejącym osobom fizycznym lub podmiotom gospodarczym, tym samym do nie podejmowania nieuczciwych działań lub wprowadzających w błąd, jak również obraźliwych;
e) nie tworzenia lub używania Kodów promocyjnych w kontekście jakichkolwiek działań, które naruszają prawa jednostki, promują przemoc, nienawiść, są dyskryminacje, obsceniczne lub obraźliwe;
f) nie naruszania prywatności ani praw własności intelektualnej osób trzecich;
dalej każde z powyższych jako “Naruszenie Zasad Programu poleceń”
Wystąpienie jakiegokolwiek Naruszenia Zasad Programu poleceń skutkuje utratą wszystkich nagród za polecenia, które oczekują na przyznanie na rzecz danego Partnera. - Odpowiedzialność Organizatora wynikająca z ewentualnych szkód bezpośrednich ogranicza się do kwoty 1000.00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody pośrednie, niezależnie od tego czy wcześniej poinformowano o nich. Zastrzeżenie to będzie miało zastosowanie bez względu na podstawę prawną, na której opierają się roszczenia.
- Dane osobowe Poleconych klientów będą udostępniane Partnerowi przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Programu poleceń.
- W przypadkach jeżeli Partner:
a) przekazał fałszywe dane osobowe lub kontaktowe,
b) dokonał fikcyjnego polecenia (np. polecenie siebie samego, członka rodziny bez faktycznego zainteresowania usługą),
c) naruszył inne postanowienia niniejszego Regulaminu w sposób rażący lub celowy Organizator ma prawo do:
a) wstrzymania wypłaty wynagrodzenia,
b) rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym,
c) usunięcia konta Partnera z systemu. - Partner ponosi pełną odpowiedzialność finansową za szkody wyrządzone Organizatorowi w wyniku:
a) świadomego wprowadzenia w błąd,
b) działań mających na celu uzyskanie nienależnego wynagrodzenia,
c) naruszenia dóbr osobistych lub renomy Organizatora. - W przypadku naruszeń, o których mowa powyżej, Organizator zastrzega sobie prawo do:
a) żądania zwrotu nienależnie wypłaconych środków,
b) nałożenia kary umownej w wysokości do 5000 PLN za każde naruszenie,
c) dochodzenia dalszych roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie cywilnym. - W przypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia nadużyć, Organizator może zawiesić wypłatę środków do czasu zakończenia postępowania wyjaśniającego.
- Akceptując Regulamin Serwisu, Polecony klient wyraża wyraźną zgodę na udostępnianie oraz przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora oraz Partnera.
Zawarcie umowy i użytkowanie Serwisu
§1 Założenie konta Użytkownika w Serwisie
- W celu zawarcia Umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną, konieczne jest dokonanie rejestracji oraz założenie indywidualnego konta Użytkownika w Serwisie.
- Rejestracja konta Użytkownika następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego udostępnionego na stronie internetowej Serwisu.
- Zakładając konto w Serwisie, Użytkownik:
- akceptuje warunki niniejszego Regulaminu,
- oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
- Zawarcie Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pomiędzy Użytkownikiem a Operatorem Serwisu następuje z chwilą dokonania rejestracji, polegającej na:
- podaniu przez Użytkownika danych wymaganych w formularzu rejestracyjnym, tj. imienia, nazwiska, adresu e-mail, hasła oraz numeru telefonu,
- kliknięciu przycisku „Zarejestruj” (lub równoważnego),
- otrzymaniu od Operatora Serwisu potwierdzenia założenia konta.
- Rejestracja i założenie konta w Serwisie stanowią przyjęcie oferty Operatora Serwisu dostępnej na stronie internetowej https://miabiznes.pl i prowadzą do zawarcia Umowy, której treść określa niniejszy Regulamin.
- Użytkownik zobowiązany jest podać podczas rejestracji prawidłowy, aktualny adres poczty elektronicznej (e-mail), umożliwiający Operatorowi Serwisu przesłanie kodu aktywacyjnego oraz kontakt w sprawach związanych z obsługą konta.
- Użytkownik zobowiązany jest zweryfikować poprawność podanego adresu e-mail poprzez aktywację konta zgodnie z instrukcjami przesłanymi przez Operatora Serwisu.
- W przypadku nieweryfikowania adresu e-mail w terminie 14 (czternastu) dni od dnia rejestracji, Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do ograniczenia funkcjonalności konta, w szczególności poprzez ograniczenie dostępu do Usług, do czasu skutecznej weryfikacji adresu e-mail.
§2 Konto bezpłatne
- Użytkownik ma możliwość korzystania z bezpłatnej wersji Serwisu, dostępnej w ramach ograniczonej funkcjonalności.
- Czas korzystania z bezpłatnej wersji Serwisu, poza okresem taryfy próbnej, nie jest limitowany czasowo.
- Korzystanie z taryfy próbnej jest ograniczone czasowo do 30 (trzydziestu) dni od dnia jej aktywacji, zgodnie z limitami oraz zasadami określonymi w aktualnej Ofercie dostępnej na stronie internetowej Operatora Serwisu.
- W ramach taryfy próbnej dokumenty są zliczane w chwili ich zapisania w Serwisie. Usunięcie zapisanych dokumentów nie powoduje przywrócenia ani zwiększenia miesięcznego limitu dokumentów przewidzianego dla taryfy próbnej.
- Niewykorzystane w danym okresie limity dokumentów, przyznane w ramach taryfy próbnej, nie przechodzą na kolejny okres i nie podlegają kumulacji.
- Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zmienić taryfę próbną na dowolny plan płatny dostępny w aktualnej Ofercie Operatora Serwisu.
§3 Taryfa
- Wybór Taryfy następuje według decyzji Użytkownika. Operator Serwisu nie obciąży Użytkownika żadnymi opłatami za użytkowanie Serwisu bez jego uprzedniej, wyraźnej decyzji o zakupie planu płatnego.
- W celu wykupienia płatnej Usługi oferowanej przez Operatora Serwisu, Użytkownik powinien:
- zaznaczyć na swoim koncie w Serwisie wybraną opcję Abonamentu,
- określić, czy ma zostać wystawiona faktura VAT z tytułu świadczonych Usług,
- podać poprawne dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, w tym numer identyfikacji podatkowej (NIP), jeżeli dotyczy.
- W przypadku wyboru płatnej Usługi, Użytkownik jest zobowiązany do dokonania zapłaty kwoty wskazanej na formularzu płatności, która jest zgodna z aktualną Ofertą Operatora Serwisu.
- Jeżeli Użytkownik chce uzyskać dostęp do funkcjonalności, która nie jest dostępna w ramach jego aktualnej Taryfy, zobowiązany jest do zmiany taryfy na wyższą, zgodnie z zasadami określonymi w aktualnej Ofercie.
- Usługa zostaje udostępniona Użytkownikowi niezwłocznie po potwierdzeniu zaksięgowania płatności na koncie Operatora Serwisu (PayU). Użytkownik otrzyma automatyczne powiadomienie o aktywacji Usługi oraz link do pobrania faktury VAT, przesłany na adres e-mail przypisany do jego konta.
- Użytkownik ma prawo do wypowiedzenia Umowy w dowolnym momencie przed rozpoczęciem kolejnego Okresu Rozliczeniowego, poprzez kliknięcie opcji „Anuluj subskrypcję” dostępnej na jego koncie w Serwisie.
- Po anulowaniu subskrypcji Użytkownik zachowuje prawo do korzystania z funkcjonalności Serwisu w zakresie wynikającym z jego dotychczas opłaconej Taryfy, do końca bieżącego Okresu Rozliczeniowego.
- Użytkownik ma możliwość zamówienia u Operatora Serwisu pakietu godzin programistycznych oraz zlecenia wykonania spersonalizowanych funkcji uzupełniających świadczoną Usługę.
- Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji proponowanych rozwiązań, jeżeli nie są one zgodne z koncepcją funkcjonowania Serwisu.
- Operator Serwisu zastrzega sobie również prawo do udostępnienia nowo wykonanych funkcjonalności wszystkim Użytkownikom Serwisu, niezależnie od tego, który Użytkownik zainicjował ich wykonanie.
§4 Zmiana Taryfy
- Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie zmienić aktualnie używaną Taryfę na inną Taryfę dostępną w Ofercie Operatora Serwisu.
- Zmiana Taryfy z wyższej na niższą wiąże się z ograniczeniem dostępnych funkcjonalności konta Użytkownika, zgodnie z aktualną Ofertą.
- Ograniczenie funkcjonalności konta w wyniku zmiany Taryfy może skutkować brakiem dostępu do części danych zapisanych w Serwisie przez Użytkownika.
- Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty danych lub ograniczenia w dostępie do danych wynikające ze zmiany Taryfy z wyższej na niższą.
- W przypadku zmiany Taryfy, która powoduje przekroczenie limitów określonych w aktualnej Ofercie , Użytkownik zobowiązany jest dostosować swoje konto do obowiązujących limitów w terminie i w sposób określony przez Operatora Serwisu.
§5 Płatności
- Ceny usług podane w Serwisie są wyrażone w złotych polskich (PLN) i mogą być prezentowane jako ceny brutto (zawierające podatek VAT) lub jako ceny netto (bez podatku VAT). Informacja o tym, czy cena jest brutto czy netto, każdorazowo jest podawana przy opisie konkretnej Usługi.
- Płatności za Usługi świadczone przez Operatora Serwisu dokonywane są za pośrednictwem serwisu płatniczego PayU, prowadzonego przez PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań), krajową instytucję płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisaną do Rejestru Usług Płatniczych pod numerem IP1/2012 oraz do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, NIP: 779-23-08-495, REGON: 300523444, z kapitałem zakładowym w wysokości 4.944.000 zł w całości opłaconym.
- Zawierając Umowę o świadczenie Usług oraz wybierając określony Abonament, Użytkownik wyraża zgodę na cykliczne, comiesięczne obciążanie jego karty płatniczej przez Operatora Płatności (PayU S.A.) kwotą odpowiadającą wysokości opłaty za wybrany Abonament.
- W ramach płatności cyklicznych Użytkownik ma możliwość zapisania danych karty płatniczej i zlecenia stałego obciążenia. Dane karty przechowywane są przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z wykorzystaniem technologii Token (wirtualnych identyfikatorów kart), umożliwiającej bezpieczną realizację płatności cyklicznych.
- Usługi: „Generowanie Faktur”, „Pakiet Urzędowy” są świadczone na zasadzie płatności cyklicznych.
- Wysokość cyklicznych płatności za wybrany Abonament określona jest każdorazowo w aktualnej Ofercie dostępnej na stronie internetowej https://miabiznes.pl.
- Użytkownik ma prawo w każdej chwili zrezygnować z płatności cyklicznych poprzez kliknięcie przycisku „Anuluj subskrypcję” dostępnego w Serwisie w sekcji zarządzania usługami pod adresem https://crm.mcgroup.pl/clientservices.
- Faktura VAT za świadczone Usługi wystawiana jest po zaksięgowaniu płatności, na podstawie danych podanych przez Użytkownika w formularzu płatności, i wysyłana na adres e-mail wskazany przez Użytkownika w terminie do 10 (dziesięciu) dni od dnia zaksięgowania płatności.
- W przypadku błędnego podania danych do faktury VAT przez Użytkownika, jest on zobowiązany do przedłożenia Operatorowi Serwisu noty korygującej.
- Za skuteczne doręczenie faktury VAT uznaje się moment przyjęcia wiadomości e-mail przez serwer pocztowy Użytkownika, niezależnie od późniejszego jej odczytania.
- Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją płatności na rzecz podmiotów trzecich, w szczególności prowizje bankowe lub koszty transakcyjne, ponosi Użytkownik.
- Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Operatora Serwisu (rachunku PayU) kwotą należną za Usługę.
- Stopka informacyjna „Faktura wygenerowana w miabiznes.pl” stanowi integralną część faktur generowanych w ramach Serwisu i nie może być usuwana przez Użytkowników.
- Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany Oferty, w szczególności zmiany cen Usług, sposobu płatności lub zakresu dostępnych funkcji, z zastrzeżeniem praw nabytych Użytkowników przed datą wejścia w życie zmian.
§6 Okres obowiązywania umowy i jej rozwiązanie
- Umowa o świadczenie Usług zawierana pomiędzy Operatorem Serwisu a Użytkownikiem zostaje zawarta w chwili założenia konta w Serwisie i obowiązuje przez czas nieokreślony, do momentu jej rozwiązania przez którąkolwiek ze Stron lub automatycznego usunięcia konta, przy czym zmiana Taryfy nie wymaga składania odrębnych oświadczeń woli przez Strony.
- Użytkownik, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Operator Serwisu ma prawo rozwiązać Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach:
- Użytkownik w istotny sposób naruszył postanowienia niniejszego Regulaminu lub Umowy,
- Użytkownik działał na szkodę Operatora Serwisu, innych Użytkowników lub naruszył zasady bezpieczeństwa sieci Internet,
- Użytkownik wykorzystywał konto w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem lub zakresem funkcji przewidzianym w ramach wykupionej Taryfy,
- Użytkownik działał w sposób niezgodny z obowiązującym prawem lub podejmował działania mogące zagrozić bezpieczeństwu danych przechowywanych w Serwisie.
- W przypadkach określonych w § 6 pkt 2, § 6 pkt 3 oraz § 9 pkt 7 niniejszego Regulaminu Użytkownikowi nie przysługuje zwrot uiszczonych opłat za Usługi.
- Usunięcie konta w Serwisie może być dokonane przez Użytkownika w formie pisemnej, poprzez złożenie wniosku z tematem „Usunięcie konta”.
- Po zgłoszeniu usunięcia konta Użytkownik zachowuje możliwość przywrócenia pełnej funkcjonalności konta w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia jego dezaktywacji, poprzez przesłanie pisemnego wniosku o treści „Aktywacja konta”.
- W okresie dezaktywacji konta Użytkownik zachowuje możliwość logowania się przy użyciu dotychczasowego loginu i hasła.
- Po upływie 7 (siedmiu) dni bez skutecznej aktywacji konta, konto zostanie automatycznie i trwale usunięte, bez możliwości odzyskania danych.
- W przypadku, gdy Użytkownik dokona rejestracji w Serwisie, lecz nie aktywuje konta poprzez wprowadzenie kodu aktywacyjnego wysłanego na wskazany adres e-mail, Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do usunięcia konta bez uprzedniego ostrzeżenia po upływie 10 (dziesięciu) dni od daty rejestracji.
- Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych wynikającą z usunięcia konta przez Użytkownika lub w przypadkach określonych w § 6 pkt 5 i § 6 pkt 6 Regulaminu.
§7 Wymagania techniczne
- W celu prawidłowego korzystania z Usług świadczonych przez Operatora Serwisu za pośrednictwem Serwisu, niezbędne jest:
- posiadanie aktywnego dostępu do sieci Internet,
- korzystanie z urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet oraz wyświetlanie stron internetowych,
- zainstalowanie i używanie jednej z aktualnych stabilnych wersji przeglądarek internetowych, takich jak: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari, Opera, lub innej kompatybilnej przeglądarki.
- Operator Serwisu zaleca korzystanie z najnowszych stabilnych wersji przeglądarek internetowych w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności oraz bezpieczeństwa korzystania z Serwisu.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za spełnienie minimalnych wymagań technicznych, umożliwiających korzystanie z Serwisu i świadczonych Usług.
§8 Aktualizacje Serwisu
- Operator Serwisu udostępnia Użytkownikom aktualizacje Serwisu nieodpłatnie.
- Nowe funkcjonalności wprowadzane w ramach aktualizacji mogą być udostępniane we wszystkich lub tylko w wybranych Taryfach, zgodnie z decyzją Operatora Serwisu.
- Aktualizacje Serwisu mogą powodować zmiany w sposobie działania Serwisu lub w zakresie dostępnych funkcji. O istotnych zmianach Operator Serwisu poinformuje Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej (newslettera) oraz poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na stronie internetowej pod adresem https://miabiznes.pl.
- Użytkownik jest zobowiązany do bieżącego upewniania się co do poprawności danych zawartych w dokumentach wystawianych za pośrednictwem Serwisu po dokonaniu aktualizacji.
- Użytkownik ma prawo zgłaszać sugestie dotyczące nowych funkcji oraz aktualizacji Serwisu, wysyłając wiadomość na adres e-mail: crm@mcgroup.pl.
- Aktualizacje Serwisu będą wdrażane zgodnie z planem rozwoju Serwisu oraz jego założonym przeznaczeniem określonym przez Operatora Serwisu.
§9 Ogólne obowiązki Stron
- Operator Serwisu zapewnia dostępność Serwisu dla Użytkowników przez całą dobę, zastrzegając sobie prawo do krótkotrwałych przerw wynikających z okresowej konserwacji Serwisu, prac serwisowych lub zdarzeń losowych, na które Operator Serwisu nie ma wpływu.
- Operator Serwisu zobowiązuje się do niezwłocznego usuwania usterek lub awarii uniemożliwiających lub znacząco utrudniających dostęp do Serwisu.
W przypadku nieusunięcia zgłoszonych usterek lub awarii w terminie dłuższym niż 7 (siedem) dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia, Użytkownik ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym. - Korzystając z Usług, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT od Operatora Serwisu w formie elektronicznej, zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 Nr 54, poz. 535, z późn. zm.).
- Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Usług w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz nienaruszający praw osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych i praw własności intelektualnej.
- Użytkownik jest właścicielem wszelkich treści wprowadzonych do Serwisu lub Witryny za pomocą Usługi. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez Użytkownika. Wszelką odpowiedzialność za treści zamieszczane w Serwisie ponosi Użytkownik.
- W przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub wiarygodnej informacji o bezprawnym charakterze danych zamieszczonych przez Użytkownika w Serwisie, Operator Serwisu ma prawo, zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), do zablokowania dostępu do tych danych. O wprowadzeniu blokady Operator Serwisu poinformuje Użytkownika.
- Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do usunięcia wszelkich treści wprowadzonych przez Użytkownika do Serwisu lub Witryny, które naruszają przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub dobre obyczaje.
- Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z:
- przerw w dostępności Serwisu lub Usług niezależnych od Operatora Serwisu lub będących skutkiem zdarzeń losowych,
- nieprawidłowego funkcjonowania Serwisu spowodowanego awariami infrastruktury telekomunikacyjnej,
- uzyskania nieautoryzowanego dostępu do konta Użytkownika przez osoby trzecie,
- nieznajomości lub nieprzestrzegania przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu,
- zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet, takich jak ataki hakerskie, zainfekowanie systemu wirusami komputerowymi lub inne podobne zagrożenia.
- Całkowita odpowiedzialność Operatora Serwisu wobec Użytkownika, niezależnie od podstawy prawnej, ograniczona jest do kwoty równej sumie opłat wniesionych przez Użytkownika na rzecz Operatora Serwisu w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających zgłoszenie roszczenia.
Postanowienia dotyczące powierzenia przetwarzania danych
§10 Powierzenie przetwarzania danych
- Użytkownik, będący administratorem danych osobowych wprowadzanych do Serwisu w ramach zbioru „Dane powierzane”, powierza Operatorowi Serwisu, w trybie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), przetwarzanie danych osobowych w zakresie, w celu oraz na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
- Zakres danych objętych powierzeniem obejmuje:
- dane kontrahentów Użytkownika, w szczególności: imię, nazwisko, numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub numer PESEL,
- dane pracowników Użytkownika, w szczególności: adres e-mail, imię, nazwisko, funkcję w Serwisie oraz przypisany dział firmy.
- Powierzenie przetwarzania danych osobowych następuje wyłącznie w celu realizacji Usług świadczonych przez Operatora Serwisu na podstawie zawartej Umowy.
- Przetwarzanie danych osobowych powierzonych przez Użytkownika odbywa się przy wykorzystaniu systemów informatycznych Operatora Serwisu.
- Operator Serwisu przetwarza powierzone dane przez okres świadczenia Usług, tj. od momentu założenia konta w Serwisie do 30 (trzydziestu) dni po jego usunięciu. Przetwarzanie danych po usunięciu konta wynika z utrzymywania kopii zapasowych (backupów) Serwisu. Okres ten może zostać przedłużony, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów prawa polskiego lub prawa Unii Europejskiej.
- Po zakończeniu świadczenia Usług Operator Serwisu, zgodnie z decyzją Użytkownika, usunie lub zwróci mu wszystkie powierzone dane osobowe oraz usunie wszelkie ich kopie, chyba że obowiązek dalszego przechowywania danych wynika z przepisów prawa.
- Operator Serwisu zobowiązuje się przetwarzać powierzone dane osobowe z zachowaniem najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności stosując odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę danych zgodnie z art. 32 RODO.
- Operator Serwisu zapewni, że osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zostały zobowiązane do zachowania danych w tajemnicy zarówno w trakcie, jak i po ustaniu zatrudnienia (art. 28 ust. 3 lit. b RODO).
- Operator Serwisu, uwzględniając charakter przetwarzania oraz dostępne środki techniczne i organizacyjne, zobowiązuje się wspierać Użytkownika w wywiązywaniu się z obowiązków wynikających z rozdziału III RODO (prawa osób, których dane dotyczą) oraz art. 32–36 RODO (bezpieczeństwo przetwarzania, naruszenia danych osobowych).
- Operator Serwisu zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Użytkownika o każdym stwierdzonym naruszeniu ochrony danych osobowych.
- Użytkownik jako administrator danych ma prawo do kontroli, czy Operator Serwisu spełnia obowiązki wynikające z niniejszego Regulaminu i RODO, na zasadach:
- kontrola może być przeprowadzona w godzinach pracy Operatora Serwisu (poniedziałek–piątek, godziny 9:00–17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych),
- Użytkownik zobowiązany jest uprzedzić Operatora Serwisu o zamiarze przeprowadzenia kontroli z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem,
- Operator Serwisu udostępni wszelkie informacje niezbędne do wykazania zgodności z art. 28 RODO.
- W przypadku stwierdzenia uchybień w trakcie kontroli, Operator Serwisu zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Użytkownika, nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni.
- Użytkownik ma prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku gdy Operator Serwisu, pomimo wezwania, nie usunie stwierdzonych uchybień w wyznaczonym terminie lub przetwarza dane w sposób sprzeczny z niniejszym Regulaminem.
- Operator Serwisu może powierzać przetwarzanie powierzonych danych podmiotom trzecim (podprzetwarzającym) wyłącznie:
- na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG),
- w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych zapewniających odpowiedni stopień ochrony, zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej na podstawie art. 45 ust. 1 RODO.
- Operator Serwisu zawiera stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z podmiotami, którym przekazuje dane osobowe, zgodnie z § 10 pkt 14 niniejszego Regulaminu.
- Przekazanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej bez odpowiedniego stopnia ochrony może nastąpić wyłącznie na udokumentowane polecenie Użytkownika, chyba że obowiązek taki wynika z przepisów prawa, o czym Operator Serwisu poinformuje Użytkownika, o ile nie zakazuje tego interes publiczny.
§11 Podmiot Przetwarzający Dane
- Podmiotem przetwarzającym dane osobowe powierzane w związku z korzystaniem z Usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu jest:
MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie, przy ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963, Polska,
wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000854891, NIP: 1133018235, REGON: 386813204. - Operator Serwisu, jako Podmiot Przetwarzający, wykonuje obowiązki wynikające z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) oraz niniejszego Regulaminu.
Polityka Prywatności i Cookies
§12 Zakres danych oraz moment ich zbierania
- W chwili rejestracji i zakładania konta w Serwisie Użytkownik jest proszony o podanie danych niezbędnych do obsługi konta, w szczególności:
- imienia i nazwiska,
- adresu poczty elektronicznej (e-mail),
- loginu (generowanego automatycznie na podstawie adresu e-mail),
- hasła,
- numeru telefonu.
- Operator Serwisu może przetwarzać również dodatkowe dane udostępnione przez Użytkownika lub jego urządzenie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi Usług oraz prawidłowego działania Serwisu w przeglądarce internetowej.
- Operator Serwisu przetwarza dane techniczne pobierane w procesie interakcji urządzenia Użytkownika z Serwisem, zgodnie z zasadami opisanymi w § 15 niniejszego Regulaminu (Polityka cookies i znaczniki pikselowe).
- Dane Użytkownika, w tym dane konta, przetwarzane są przez Operatora Serwisu przez okres niezbędny do zapewnienia poprawnego świadczenia Usług, tj. od momentu założenia konta w Serwisie do 30 (trzydziestu) dni po jego usunięciu.
Okres trzydziestodniowego przechowywania danych wynika z utrzymywania kopii zapasowych Serwisu (backupów), zapewniających integralność danych.
Okres ten może zostać wydłużony, jeżeli taki obowiązek wynika z przepisów prawa polskiego lub prawa Unii Europejskiej. - W trakcie zakładania konta oraz korzystania z Serwisu lub Witryny, Operator Serwisu informuje Użytkowników o gromadzeniu i wykorzystywaniu ich danych osobowych.
Tam, gdzie wymagają tego przepisy prawa, Operator Serwisu uzyskuje uprzednią, wyraźną zgodę Użytkownika na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu.
§13 Cel przetwarzania danych
- Dane zbierane przez Operatora Serwisu podczas korzystania z Witryny lub Serwisu są przetwarzane w poniżej określonych zakresie i celach:
- Świadczenia Usługi – dane Użytkownika będą przetwarzane w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania Usługi, w celach rozliczeń za Abonament oraz przesyłania dokumentów, linków weryfikacyjnych, wiadomości autoryzujących dostęp do Serwisu oraz powiadomień systemowych.
- Kontaktu z działem obsługi klienta i świadczenia pomocy technicznej – dane Użytkownika będą wykorzystywane w celach kontaktu z klientem oraz udzielenia mu pomocy technicznej. Podczas obsługi klienta oraz udzielania pomocy technicznej Operator Serwisu może wykorzystać dostęp do wszelkich danych, znajdujących się w zakładce Ustawienia, między innymi: danych ustawień konta, danych firm i działów, wybranego Planu Abonamentowy, Okresu Rozliczeniowego, a także faktur wystawionych przez Operatora Serwisu na rzecz Użytkownika, płatności, informacji o przeglądarce, integracjach, aktywnościach Użytkownika, danych z konta Użytkownika. Użytkownik dodatkowo może udzielić obsłudze technicznej Systemu dostępu do danych powierzanych, tj. zakładek: Klienci, Produkty/Usługi, Faktury, Zadania, Pracownicy.
- Fakturowania i księgowania transakcji oraz prowadzenia działalności – dane Użytkownika będą wykorzystane do wystawienia mu faktury za zakupioną Usługę. Dane będą przetwarzane w celach archiwizacji dokumentów przez okres zgodny z przepisami prawa polskiego i unijnego, w tym Rozporządzenia. Dane te będą przechowywane w należyty sposób i chronione przed niedozwolonymi zmianami, nieupoważnionym rozpowszechnianiem, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Dane mogą zostać wykorzystane w celach realizacji funkcji audytowych oraz na inne potrzeby wewnętrzne, takie jak diagnostyka problemów technicznych oraz administracja Serwisu.
- Wysyłania informacji o Usłudze i informacji handlowej oraz innych celach związanych z promocją – dane Użytkownika będą wykorzystywane do przesyłania informacji o Usłudze: wprowadzanych nowych funkcjach i integracjach Serwisu, informacji o zmianach prawnych, zmianach systemowych oraz do przesyłania informacji handlowej, informowania Użytkownika o aktualnych rabatach oraz akcjach promocyjnych w Serwisie, a także informowania o rozwiązaniach podmiotów współpracujących z Operatorem Serwisu. Operator Serwisu może wykorzystać posiadane dane w celach personalizacji komunikacji na temat usług, które mogą być dla Użytkownika interesujące. Użytkownikowi przysługują wszelkie prawa dotyczące jego danych określone w Rozporządzeniu. W celu skorzystania z przysługujących praw, Użytkownik powinien skontaktować się z Operatorem Serwisu przy użyciu danych kontaktowych wskazanych w §14 niniejszego Regulaminu. W przypadkach, w których zgodnie z prawem Operator Serwisu ma obowiązek uzyskać zgodę na przesyłanie korespondencji, Użytkownik zostanie poproszony o wyrażenie zgody na przesyłanie materiałów marketingowych.
- Zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikom Witryny, Serwisu oraz ochrony praw, mienia i własności Operatora Serwisu – dane o sposobie korzystania z Witryny, Serwisu mogą zostać wykorzystane przez Operatora Serwisu w celu zapobiegania oraz wykrywania nadużyć, oszustw, łamania prawa oraz postanowień Regulaminu, a także odpowiadania na kierowane do Operatora Serwisu żądania ze strony uprawnionych organów państwowych oraz w celach zachowania zgodności funkcjonowania działalności Operatora Serwisu z obowiązującymi przepisami prawa.
- Tworzenia statystyk oraz rozwoju Serwisu – Operator Serwisu wykorzystuje dane dotyczące sposobu korzystania z Witryny, Serwisu przez Użytkowników w celu lepszego zrozumienia ich zachowań oraz preferencji. Na podstawie tych danych Operator Serwisu tworzy statystyki oraz stara się zrozumieć jaki sposób przedstawienia Usługi będzie dla Użytkownika satysfakcjonujący oraz atrakcyjny.
- Umożliwienia korzystania z integracji z innymi systemami – Operator Serwisu przetwarza dane dostępowe dla aplikacji zintegrowanych z Serwisem w celu przekazywania informacji (np. treści dokumentów w przypadku integracji z systemem CRM , kwot płatności w przypadku integracji Płatności Online, etc.) do tych aplikacji, zgodnie z zasadami działania uruchamianej przez Użytkownika integracji.
- Inne cele – Operator Serwisu może wykorzystywać dane osobowe Użytkowników w inny sposób, o czym Użytkownik będzie każdorazowo informowany, a w przypadku gdy obowiązujące prawo wymaga od Operatora Serwisu posiadania dodatkowej zgody na przetwarzanie danych, poprosi on Użytkownika o jej wyrażenie.
- Operator Serwisu w celu zabezpieczenia przetwarzanych danych stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z przepisami prawa polskiego i unijnego w tym Rozporządzeniem oraz połączenia szyfrowane przez protokół SSL.
§14 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
przy ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963, Polska. - W sprawach związanych z ochroną danych osobowych, Użytkownik może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyznaczonym przez Operatora Serwisu:
- w formie pisemnej na adres:
MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963, Warszawa, Polska, - lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: support@mcgroup.pl
- w formie pisemnej na adres:
- Inspektor Ochrony Danych Osobowych nadzoruje prawidłowość przetwarzania danych osobowych oraz udziela odpowiedzi na pytania dotyczące przetwarzania danych osobowych w Serwisie.
§15 Polityka Cookies i znaczniki pikselowe
- Korzystanie z Serwisu wymaga od Użytkownika akceptacji niniejszej Polityki Cookies i znaczników pikselowych jak rόwnież umieszczenia po stronie przeglądarki internetowej Użytkownika tzw. Cookies – tj. małych plików tekstowych z informacjami wykorzystywanymi przez strony internetowe, łączące się z przeglądarką Użytkownika. Podczas korzystania z Witryny, Serwisu Operator Serwisu pobiera od przeglądarek Użytkowników i zapisuje informacje, które mogą zawierać dane osobowe. Operator Serwisu pozyskuje te informacje korzystając z plików cookies oraz znaczników pikselowych.
- Okres aktywności plikόw cookies :
- Czasowe / tymczasowe – to takie pliki, ktόre są automatycznie usuwane po określonej dacie ważności.
- Stałe – to takie pliki, ktόre są aktywne na przeglądarce Użytkownika do chwili ich usunięcia przez Użytkownika, co może zostać przez niego dokonane w dowolnym momencie.
- Użytkownik ma prawo do skorzystania z oferowanych przez każdą przeglądarkę możliwości przeglądania, usuwania oraz ograniczania i kontrolowania przyjmowania plików cookie. W celu pozyskania dodatkowych informacji może zapoznać się z treścią pomocy lub ustawieniami prywatności/bezpieczeństwa w używanej przeglądarce. Usunięcie plikόw cookies może mieć jednak wpływ na poprawne działanie Serwisu i jego funkcjonalność.
- Pliki cookies oraz znaczniki pikselowe mogą być również wykorzystane przez podmioty trzecie (np. Google, Facebook) do udostępnienia własnych treści czy reklam na stronach internetowych lub portalach w oparciu o zapisy z tych plików oraz z tych znaczników pikselowych.
- Operator Serwisu wykorzystuje następujące rodzaje plikόw cookies przekazywane przez urządzenie Użytkownika:
- techniczne – niezbędne do właściwego funkcjonowania Serwisu tj. tymczasowe pliki przechowujące sesję użytkownika oraz umożliwiające działanie i usprawniające funkcjonowanie Serwisu;
- zewnętrzne – umieszczane przez serwisy zewnętrzne, z których korzysta Operatora Serwisu, a na które nie ma wpływu (np. serwisy społecznościowe);
- statystyczne – pliki umożliwiające prowadzenie statystyk Serwisu;
- reklamowe – w przypadku prowadzenia kampanii reklamowych, aby dostosować reklamę do użytkownika i zapamiętać jej ustawienia.
Postanowienia końcowe
§16 Procedura reklamacji
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu powinny być zgłaszane:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: support@mcgroup.pl, lub
- listownie na adres:
MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o., ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963, Warszawa, Polska.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania przez Operatora Serwisu.
§17 Rozstrzyganie ewentualnych sporów
- Użytkownik ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w tym za pośrednictwem internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Platforma ta umożliwia składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych z umowami zawartymi drogą elektroniczną pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. - Operator Serwisu podejmie próbę polubownego rozwiązania wszelkich sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej Umowy.
- W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, właściwym do rozstrzygania sporów będzie sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Operatora Serwisu.
§18 Zmiana regulaminu
-
- Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
O każdej zmianie Regulaminu Operator Serwisu informuje Użytkowników poprzez zamieszczenie stosownej informacji w Serwisie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie takich informacji. - Kontynuując korzystanie z Serwisu Użytkownik wyraża zgodę na aktualną treść Regulaminu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Operatora Serwisu, nie krótszym niż 14 (czternaście) dni od dnia ich ogłoszenia.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu wchodzą w życie z dniem 07.05.2025 r. i zastępują wszelkie dotychczasowe pisemne lub ustne ustalenia, porozumienia, uzgodnienia i umowy w zakresie przetwarzania danych osobowych zawarte pomiędzy Operatorem Serwisu a Użytkownikiem.
- Operator Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.