We offer high-quality accounting services, as well as a convenient way to optimize your workflow.
Thanks to our service, you can instantly transfer documents to our specialists wherever you are and from any device.
The cloud document exchange service with an accountant is deeply integrated with our CRM system. This means that your documents will be immediately sent for processing to the right specialist and without unnecessary notifications.
Registering and gaining access
To access our cloud service, please register and log in to our system MIA BIZNES.
After authorization, link your company to the accounting department in the “My Company” section and submit a request in the “My Cloud” section.
Po rozpatrzeniu zgłoszenia otrzymasz e-mail z danymi do połączenia z
chmurą.
Po otrzymaniu wiadomości e-mail z informacjami o połączeniu
przejdź do instalacji.
3. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij „Dalej”.
4. W kolejnym oknie kliknij „Akceptuję”.
Po zakończeniu instalacji zaznacz pole wyboru „Uruchom klienta
Synology Drive” i kliknij „Zakończ”.
Połaczenie
1. W otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:
Nazwa domeny (Synology NAS): Dostaniesz w mailu
Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu
Hasło: Dostaniesz w mailu
i kliknij "Dalej”.
2. W kolejnym oknie dialogowym kliknij lewy element „Zadanie
synchronizacji”.
3. W kolejnym oknie w pozycji „Folder do synchronizacji z urządzenia NAS”
kliknij „Zmień”.
4. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij strzałkę po lewej stronie
„Folder grupowy”, wybierz folder z nazwą Twojej firmy i kliknij „OK”.
5. Należy odznaczyć opcję „Włącz synchronizację na żądanie”.
6. W kolejnym oknie informacyjnym kliknij kilka razy „Dalej” lub zamknij
to okno.
Ustawienia
1. W aplikacji Synology Drive Client musisz wybrać opcję
„Ustawienia ogólne” w menu po lewej stronie i umieść opcję obok „Lokalnie usunięte pliki
będą usuwane z serwera NAS”
Uwaga! To bardzo ważny punkt dla działania naszego
serwisu.
2. Kliknij „Zastosuj” i zamknij aplikację.
Na pulpicie zobaczysz skrót, dzięki któremu możesz przejść do
folderu przechowywania w chmurze.
Dla Twojej wygody możesz znaleźć folder przechowywania w chmurze.
(Domyślnie jest to: Disk (С:) — Użytkownicy (Users) — Nazwa
użytkownika)
i przeciągnij go do „Obszaru nawigacji” po lewej stronie, aby móc wejść
do folderu Chmury z dowolnej sekcji.
3. Przed instalacją program poprosi o pozwolenie na korzystanie z dysku
iСloud - kliknij Pozwól;
4. Następnie klikamy „Dalej”, „Dalej”, „Dalej”;
5. W wyskakującym okienku kliknij „Akceptuję”;
6. Następnie kliknij „Instaluj” i po zakończeniu instalacji „Zamknij”.
Połaczenie
1. W otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:
Nazwa domeny: (Synology NAS): Dostaniesz w mailu
Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu
Hasło: Dostaniesz w mailu
i kliknij "Dalej”.
2. W następnym oknie kliknij „Zadanie synchronizacji” i kliknij „Dalej”.
3. W następnym oknie kliknij „Zmień” w pozycji „Folder do synchronizacji
z serwera NAS”.
4. W otwartym oknie kliknij strzałkę po lewej stronie „Folder zespołu”,
wybierz folder z nazwą Twojej firmy i kliknij „OK”.
UWAGA! „Checkbox - Włącz synchronizację na żądanie” -
pozostaw niezaznaczonym.
Dalej naciśnij „Zrobione”.
5. W następnym oknie informacyjnym kliknij kilka razy „Dalej” lub zamknij
to okno.
Ustawienia
1. W aplikacji Synology Drive Client musisz wybrać opcję
„Ustawienia ogólne” w menu po lewej stronie i umieść opcję obok „Lokalnie usunięte pliki
będą usuwane z serwera NAS”
Uwaga! To bardzo ważny punkt dla działania naszego
serwisu.
2. Kliknij „Zastosuj” i zamknij aplikację.
Twój folder przechowywania w chmurze i wymiany dokumentów pojawi
się w folderze użytkownika, dla Twojej wygody możesz przeciągnąć go do lewego panelu
Findera do ulubionych, w ten sposób możesz wejść do folderu przechowywania w chmurze z
dowolnej sekcji Findera
Dostęp z systemu MIA BIZNES
Po otrzymaniu wiadomości e-mail zawierającej dane dostępowe do chmury,
będziesz miał dostęp do funkcjonalności wymiany w chmurze bezpośrednio z naszego systemu MIA BIZNES.
Aby przejść do przechowywania w chmurze, wybierz sekcję „My Chmura” w
lewym menu systemu.
Połaczenie
W nowym oknie, które zostanie otwarte, musisz się zalogować:
Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu
Hasło: Dostaniesz w mailu
Po zalogowaniu do serwisu wybierz folder znajdujący się pod nazwą
Twojej firmy.
Po dodaniu plików będą one od razu widoczne dla odpowiedniego specjalisty
naszej firmy.
Aplikacje mobilne
Z naszej usługi można korzystać na urządzeniach mobilnych z systemami
operacyjnymi iOS, iPad OS i Android.
Konfiguracja iOS
1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Synology Drive.
2. Uruchom aplikację i kliknij „Zaloguj się”.
3. W kolejnym oknie, które zostanie otwarte, musisz podać
adres:
Adres lub identyfikator QuickConnect: Dostaniesz w mailu
HTTPS – pozostaw tę opcję włączoną.
4. W kolejnym oknie wpisz swój login i hasło:
Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu
Hasło: Dostaniesz w mailu
Konfiguracja Android
1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Synology Drive.
2. Uruchom aplikację i kliknij „Zaloguj się”.
3. W kolejnym oknie, które zostanie otwarte, musisz podać
adres:
Adres lub identyfikator QuickConnect: Dostaniesz w mailu