Cloud document storage CloudMCG

Document transfer service for accountant

We offer high-quality accounting services, as well as a convenient way to optimize your workflow.

Thanks to our service, you can instantly transfer documents to our specialists wherever you are and from any device.

The cloud document exchange service with an accountant is deeply integrated with our CRM system. This means that your documents will be immediately sent for processing to the right specialist and without unnecessary notifications.

Registering and gaining access

To access our cloud service, please register and log in to our system MIA BIZNES.

After authorization, link your company to the accounting department in the “My Company” section and submit a request in the “My Cloud” section.

Po rozpatrzeniu zgłoszenia otrzymasz e-mail z danymi do połączenia z chmurą.

Po otrzymaniu wiadomości e-mail z informacjami o połączeniu przejdź do instalacji.

Wybierz swój system operacyjny:

Instalacja dla systemu WINDOWS

Pobierz bezpłatną aplikację Synology Drive Client ( x32 ) ( x64 )

Instalacja

1. Uruchom pobrany plik.

2. Wybierz język angielski i kliknij „OK”.

3. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij „Dalej”.

4. W kolejnym oknie kliknij „Akceptuję”.

Po zakończeniu instalacji zaznacz pole wyboru „Uruchom klienta Synology Drive” i kliknij „Zakończ”.

Połaczenie

1. W otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:

Nazwa domeny (Synology NAS): Dostaniesz w mailu

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

i kliknij "Dalej”.

2. W kolejnym oknie dialogowym kliknij lewy element „Zadanie synchronizacji”.

3. W kolejnym oknie w pozycji „Folder do synchronizacji z urządzenia NAS” kliknij „Zmień”.

4. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij strzałkę po lewej stronie „Folder grupowy”, wybierz folder z nazwą Twojej firmy i kliknij „OK”.

5. Należy odznaczyć opcję „Włącz synchronizację na żądanie”.

6. W kolejnym oknie informacyjnym kliknij kilka razy „Dalej” lub zamknij to okno.

Ustawienia

1. W aplikacji Synology Drive Client musisz wybrać opcję „Ustawienia ogólne” w menu po lewej stronie i umieść opcję obok „Lokalnie usunięte pliki będą usuwane z serwera NAS”

Uwaga! To bardzo ważny punkt dla działania naszego serwisu.

2. Kliknij „Zastosuj” i zamknij aplikację.

Na pulpicie zobaczysz skrót, dzięki któremu możesz przejść do folderu przechowywania w chmurze.

Dla Twojej wygody możesz znaleźć folder przechowywania w chmurze.

(Domyślnie jest to: Disk (С:) — Użytkownicy (Users) — Nazwa użytkownika)

i przeciągnij go do „Obszaru nawigacji” po lewej stronie, aby móc wejść do folderu Chmury z dowolnej sekcji.

Instalacja dla systemu Mac

Pobierz bezpłatną aplikację Synology Drive Client

Instalacja

1. Kliknij ikonę pobranej aplikacji;

2. W otwartym oknie rozpocznij instalację;

3. Przed instalacją program poprosi o pozwolenie na korzystanie z dysku iСloud - kliknij Pozwól;

4. Następnie klikamy „Dalej”, „Dalej”, „Dalej”;

5. W wyskakującym okienku kliknij „Akceptuję”;

6. Następnie kliknij „Instaluj” i po zakończeniu instalacji „Zamknij”.

Połaczenie

1. W otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:

Nazwa domeny: (Synology NAS): Dostaniesz w mailu

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

i kliknij "Dalej”.

2. W następnym oknie kliknij „Zadanie synchronizacji” i kliknij „Dalej”.

3. W następnym oknie kliknij „Zmień” w pozycji „Folder do synchronizacji z serwera NAS”.

4. W otwartym oknie kliknij strzałkę po lewej stronie „Folder zespołu”, wybierz folder z nazwą Twojej firmy i kliknij „OK”.

UWAGA!
„Checkbox - Włącz synchronizację na żądanie” - pozostaw niezaznaczonym.

Dalej naciśnij „Zrobione”.

5. W następnym oknie informacyjnym kliknij kilka razy „Dalej” lub zamknij to okno.

Ustawienia

1. W aplikacji Synology Drive Client musisz wybrać opcję „Ustawienia ogólne” w menu po lewej stronie i umieść opcję obok „Lokalnie usunięte pliki będą usuwane z serwera NAS”

Uwaga! To bardzo ważny punkt dla działania naszego serwisu.

2. Kliknij „Zastosuj” i zamknij aplikację.

Twój folder przechowywania w chmurze i wymiany dokumentów pojawi się w folderze użytkownika, dla Twojej wygody możesz przeciągnąć go do lewego panelu Findera do ulubionych, w ten sposób możesz wejść do folderu przechowywania w chmurze z dowolnej sekcji Findera

Dostęp z systemu MIA BIZNES

Po otrzymaniu wiadomości e-mail zawierającej dane dostępowe do chmury, będziesz miał dostęp do funkcjonalności wymiany w chmurze bezpośrednio z naszego systemu MIA BIZNES.

Aby przejść do przechowywania w chmurze, wybierz sekcję „My Chmura” w lewym menu systemu.

Połaczenie

W nowym oknie, które zostanie otwarte, musisz się zalogować:

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

Po zalogowaniu do serwisu wybierz folder znajdujący się pod nazwą Twojej firmy.

Po dodaniu plików będą one od razu widoczne dla odpowiedniego specjalisty naszej firmy.

Aplikacje mobilne

Z naszej usługi można korzystać na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS, iPad OS i Android.

Konfiguracja iOS

1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Synology Drive.

2. Uruchom aplikację i kliknij „Zaloguj się”.

3. W kolejnym oknie, które zostanie otwarte, musisz podać adres:

Adres lub identyfikator QuickConnect: Dostaniesz w mailu

HTTPS – pozostaw tę opcję włączoną.

4. W kolejnym oknie wpisz swój login i hasło:

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

Konfiguracja Android

1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Synology Drive.

2. Uruchom aplikację i kliknij „Zaloguj się”.

3. W kolejnym oknie, które zostanie otwarte, musisz podać adres:

Adres lub identyfikator QuickConnect: Dostaniesz w mailu

HTTPS – pozostaw tę opcję włączoną.

4. W kolejnym oknie wpisz swój login i hasło:

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

Selected package: JDG M

Not all fields are completed correctly

Your request has been sent successfully!

Nasz specjalista wkrótce skontaktuje się z Tobą.